GERBLÉ KAUBAMÄRGI KOHTA

GERBLÉ - tervislik toitumine, sündinud 1928. aastal. Aastal 2010.

GERBLÉ kaubamärk loodi 1928. aastal. GERBLER asutati Prantsusmaal 1919. aastal. Algselt täistera- ja tervislikele toiduainetele spetsialiseerunud kaubamärk sai kiiresti populaarseks tänu oma keskendumisele toitumisele ja tervislikule eluviisile.
Sellest ajast alates on GERBLÉ laiendanud oma tootevalikut ja muutunud tuntud kaubamärgiks tervisliku toidu turul.

GERBLÉ on tervisliku toidu kaubamärk, mis on spetsialiseerunud tervisliku eluviisi põhimõtteid järgivatele toitlustustoodetele. Kaubamärk pakub laias valikus tooteid, sealhulgas gluteenivabu ja mahetooteid ning toidulisandeid. GERBLÉ on tuntud selle poolest, et pakub kvaliteetseid tooteid, mis on nii toitvad kui ka sobivad eriliste toitumisvajadustega inimestele. GERBLÉ eesmärk on edendada tasakaalustatud ja tervislikku toitumist, pakkudes alternatiive traditsioonilistele toiduainetele, mis edendavad tervist ja heaolu.

  • 1928Brändi loomine

  • 1972Peakorteri asutamine Revelis, Prantsusmaal

  • 1974Eraldi koht dieettoidule supermarketite riiulitel

  • 1980Sesami- ja šokolaadiküpsiste valmistamine

  • 2010Luuakse esimesed gluteeni- ja suhkruvabad tooted

  • 2017Luuakse esimesed magusad ja soolased galetid.

  • 2019Orgaanilised jäätmetooted, mis on käivitatud

  • 2024Gerblé brändi käivitamine Balti regioonis

ecofood3-sep1

01

Kohalik tooraine

Tootmisprotsessis kasutatakse ainult kohalike põllumajandustootjate toodangut, mis tagab tooraine kõrge kvaliteedi ja jälgitavuse.
ecofood3-sep1

02

Rohkem kui 90-aastane kogemus

GERBLÉ kaubamärk loodi 1928. aastal. GERBLER asutati Prantsusmaal 1919. aastal, spetsialiseerudes algselt täistera- ja tervislikele toiduainetele. Sellest ajast alates on sellest saanud tuntud kaubamärk tervisliku toidu turul.
ecofood3-sep1

03

Usaldusväärne tööandja

Täna on GERBLÉ-l Prantsusmaal 1000-liikmeline loominguline ja pühendunud meeskond!