GERBLÉ KAUBAMÄRGI KOHTA
GERBLÉ - tervislik toitumine, sündinud 1928. aastal. Aastal 2010.
GERBLÉ kaubamärk loodi 1928. aastal.
GERBLER asutati Prantsusmaal 1919. aastal.
Algselt täistera- ja tervislikele toiduainetele spetsialiseerunud kaubamärk sai kiiresti populaarseks tänu oma keskendumisele toitumisele ja tervislikule eluviisile.
Sellest ajast alates on GERBLÉ laiendanud oma tootevalikut ja muutunud tuntud kaubamärgiks tervisliku toidu turul.
GERBLÉ on tervisliku toidu kaubamärk, mis on spetsialiseerunud tervisliku eluviisi põhimõtteid järgivatele toitlustustoodetele. Kaubamärk pakub laias valikus tooteid, sealhulgas gluteenivabu ja mahetooteid ning toidulisandeid. GERBLÉ on tuntud selle poolest, et pakub kvaliteetseid tooteid, mis on nii toitvad kui ka sobivad eriliste toitumisvajadustega inimestele. GERBLÉ eesmärk on edendada tasakaalustatud ja tervislikku toitumist, pakkudes alternatiive traditsioonilistele toiduainetele, mis edendavad tervist ja heaolu.
1928Brändi loomine
1972Peakorteri asutamine Revelis, Prantsusmaal
1974Eraldi koht dieettoidule supermarketite riiulitel
1980Sesami- ja šokolaadiküpsiste valmistamine
2010Luuakse esimesed gluteeni- ja suhkruvabad tooted
2017Luuakse esimesed magusad ja soolased galetid.
2019Orgaanilised jäätmetooted, mis on käivitatud
2024Gerblé brändi käivitamine Balti regioonis
1000
Täna on Gerblé'l 1000 töötajat, kes töötavad peamiselt kolmes tootmistöökojas La Lougais's Toulouse'i lähedal, Ardèche'is ja Picardias!
90
Rohkem kui 90 aasta jooksul on Gerblé kaubamärgist tänu pidevatele uuendustele ja tootearendusele saanud üks tuntumaid ja enim ostetud küpsiste ja suupistete kaubamärke Euroopas.
55000000
Igal aastal müüakse üle 55 miljoni ühiku ja igal aastal suurenevad need mahud. Keskmiselt valivad meie kliendid meie küpsised 2x nädalas.